16 Nisan 2015 Perşembe

Açılış

Herkese merhabalar,
Açılış yazısı hazırlamak benim için çok heyecan verici olduğundan sürç-i lisan edersem şimdiden affola!
Kitapların dünyasında dolaşmaktan, karakterlerle dost olup, bazen kendimi onlarla özdeşleştirmekten özellikle de her kitaptan yeni bir şeyler öğrenmekten fazlaca zevk alan bir okuma sever olarak ne zamandır aklımda olan ve çok istediğim, kitapların dünyasına ilişkin birkaç cümle de naçizane ben kurabilsem nasıl olur fikrimi sonunda hayata geçirebildiğim için çok mutluyum.
Bu fikir aslında her bir kitaba başlamadan önce bazı bloglardan; o kitapla ilgili yorumlar nasıl, hangi kitap öneriliyor, konusu nedir gibi araştırmalar yapmam ve kitabı bitirdikten sonra da kitap hakkında başka insanlar ne düşünüyor acaba şeklindeki merakımı giderebilmem için yeniden aynı araştırmaya dönmemle aklımda belirdi.
Baktığımda birçok blog birbirine benziyor. Daha kitaba başlamadan sonunu öğrenmek gibi üzücü ve istenmeyen bir durum başınıza gelebiliyor. Birkaç kez benim başıma geldi konusunu öğrenmeye çalışırken sonunu öğreniverdim! ‘Keşke böyle olmasa, ben yapsam şöyle yapardım’ derken işte tam da buradayım.
Heyecanlıyım, mutluyum, okuma isteğim her zamanki gibi çok. Bununla birlikte, okuduklarımla ilgili hissettiklerimi paylaşma isteği hayatıma ayrı bir heyecan kattı. Blogum hayatıma hoş geldin! 

Hadi başlayalım…..

3 yorum:

  1. Sevgili arkadaşıma, masa komşuma öncelikle gecikmiş bir hayırlı olsunla başlamalayım. E-mail hesabımın şifresinden kaynaklanan bir problem nedeniyle, yüz yüze heyecanını paylaşmış olsam da, buradan kayıtlara da geçirelim.
    Her kitap sonunda yorumlarını keyifle dinlediğim, ikimizin de okuduğu kitapları tartışmaktan her zaman mutluluk duyduğum arkadaşımın yazılı yorumlarını da aynı heyecanla bekliyorum. Takipteyim :)

    YanıtlaSil
  2. Sonsuz teşekkürler Barascım

    YanıtlaSil